A A A

Przetargi i wynajem

Informacje o ogłoszonych przetargach i wynajmie.

Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. prof. Stefana Banacha w Toruniu, pl. św. Katarzyny 9 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót remontowych pn: „"Naprawa zarysowań na szczytowej ścianie dużej hali sportowej spiralami ze stali nierdzewnej z zastosowaniem zapraw tiksotropowych wraz z wykonaniem robót malarskich i tynkarskich całej hali”.

sprostowanie >>>

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach na stronie szkoły www.xlo.torun.pl bądź można uzyskać pod numerem 56 62227 33 wew. 51 w dni robocze w godzinach 8.00 – 14.00.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 3 lipca 2020 roku do godziny 10.00 (otwarcie ofert godzina 10.15) w pomieszczeniu 025 w Budynku A na parterze lub przesłać pocztą na adres:

X Liceum Ogólnokształcące im. prof. Stefana Banacha
Pl. św. Katarzyny 9
87-100 Toruń

Opis na kopercie – „Oferta na remont w hali sportowej”.

Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego może odstąpić od wyboru oferty bez podania przyczyny.

Dyrektor X Liceum Ogólnokształcącego im. prof. Stefana Banacha
mgr Michał Dąbkowski

dokumentacja >>>

  1. Dyrektor Zespołu Szkół nr 10 im. prof. Stefana w Toruniu, pl. św. Katarzyny 9 zaprasza do złożenia oferty na zadanie „21 komputerów typu ALL-in-one”.
  2. Jednocześnie informuję, że wymagania dotyczące sprzętu oraz pozostałe dokumenty zamieszczone są na stronie szkoły; można również pobrać u Kierownika gospodarczego w budynku liceum, w pomieszczeniu nr 025 na parterze lub skontaktować się telefonicznie – 56 6222733 wew. 20 w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze.
  3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w sekretariacie szkoły, w budynku liceum na I piętrze lub przesłać na adres: Zespół Szkół nr 10 im. prof. Stefana Banacha Pl. św. Katarzyny 9 87-100 Toruń

Ogłoszenie o wyborze oferty

ogłoszenie >>>

Zapraszamy do składania ofert na "Remont dachu w kompleksie gastronomicznym".

Dyrektor Zespołu Szkół nr 10 im. prof. Stefana Banacha w Toruniu informuje o wyborze ofert:

Przedmiot zamówienia

  1. 80 sztuk stolików jednoosobowych uczniowskich (buk)
  2. 80 sztuk krzeseł uczniowskich (dla licealistów) (buk)
  3. 2 sztuki – szafki zamykane 800 x 395 x 1200 mm (buk)

zapytanie ofertowe

formularz ofertowy

Projekty i działania